Dins del projecte “De l’hort a la biblioteca” aquest mes de maig teníem programada una sortida a un productor del nostre municipi, la masia Can Joans. Degut a la situació que estem vivint això no serà possible.
Però des de la Biblioteca volem continuar promocionant el patrimoni agrícola i el seu producte, sent conscients que la petita pagesia ens proveeix d’aliments sans i de qualitat, més necessaris que mai en moments d’emergència sanitària com aquest i que, malauradament, aquests dies molts/es estan tenint dificultats per donar sortida a la seva producció, degut al tancament de menjadors escolars, restauració i altres col·lectivitats.
Per aquest motiu, i seguint la filosofia del projecte “De l’hort a la biblioteca”, volem continuar donant suport als productors de casa nostra a través de les xarxes socials de la Biblioteca, i cada dilluns farem difusió d’un productor local per donar-lo a conèixer i informar dels productes que elabora.
Aquest dilluns 11 de maig, al coincidir amb Sant Ponç, patró dels herbolaris, el Parc de les Olors del Serrat, de Santa Eulàlia de Ronçana ens ha explicat les propietats d’algunes plantes i com elaborar remeis (olis i infusions) casolans.
Estigueu atents i consumiu productes de proximitat!